Logo FB

Organizacja pracy

od 02.09.2024

GODZINY  PONIEDZIAŁEKzajęcia
7:00 – 8:50Renata Orlik-Turaławychowanie przedszkolne
8:50 – 9:30Maria Dubielj. angielski
9:30 – 11:00Renata Orlik-Turaławychowanie przedszkolne
11:00 – 16:00Dorota Przęczekwychowanie przedszkolne
 
GODZINY  WTOREK 
7:00 – 11:00Renata Orlik-Turaławychowanie przedszkolne
11:00 – 16:00Dorota Przęczekwychowanie przedszkolne
 
GODZINY  ŚRODAzajęcia
7:00 – 9:00Dorota Przęczekwychowanie przedszkolne
9:00 – 9:30Józefa Krzysiakreligia
9:30 – 13:20Dorota Przęczekwychowanie przedszkolne
13:20 – 16:00Renata Orlik-Turaławychowanie przedszkolne
 
GODZINYCZWARTEKzajęcia
7:00 – 13:00Dorota Przęczekwychowanie przedszkolne
13:00 – 16:00Renata Orlik-Turaławychowanie przedszkolne
 
GODZINY  PIĄTEKzajęcia
7:00 – 9:00Dorota Przęczekwychowanie przedszkolne
9:00 – 9:30Józefa Krzysiakreligia
9:30 – 11:30Dorota Przęczekwychowanie przedszkolne
11:30 – 11:50Maria Dubielj. angielski
11:50 – 16:00Dorota Przęczekwychowanie przedszkolne

Ramowy rozkład dnia:

Realizacja podstawy programowej odbywa się w godzinach 8:00 – 13:00

7:00 – 9:00
Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne w kącikach i ośrodkach zainteresowań, zabawy o charakterze samorzutnym lub inspirowane przez nauczyciela, rozwijające zdolności oraz zainteresowania, obserwacje, rozmowy indywidualne, działania podejmowane w ramach pracy indywidualnej lub zespołowej, wspierające rozwój dziecka.

9:00 – 9:30
Prace i czynności o charakterze porządkowym, samoobsługowym:
– Ćwiczenia poranne/zabawa ruchowa / taneczno-muzyczna / integracyjna
– Zajęcia z religii / j. angielskiego
– Przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno-sanitarne.

9:30 – 10:00
Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowe, higieniczno-sanitarne.

10:00 -11:00
Zajęcia wychowawczo-edukacyjne, zabawy rozwijające umiejętności i wiedzę oraz kształtujące postawy dzieci i ich rozwój społeczny.
– Zadania kształtujące procesy poznawcze ,zabawy dydaktyczne w zakresie elementarnej nauki czytania, pisania i liczenia.
– Zestawy ćwiczeń rozwijające sprawność fizyczną.
– Zajęcia rozwijające inwencje twórczą, sprawność manualną, plastyczną, muzyczną.

11:00 -11:30
Zabawy dowolne na powietrzu, na placu rekreacyjnym / w sali w ośrodkach zainteresowań, kącikach tematycznych / spacery po najbliższej okolicy / zabawy badawcze, tematyczne, ruchowe.
– Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczno-sanitarne.

11:30 -12:00
Obiad

12:00 -13:00
Zabawy z całą grupą / w zespołach o charakterze ruchowym, dydaktycznym, relaksacyjnym w sali lub na powietrzu.

13:00 – 16:00
Realizacja zadań uzupełniających, dodatkowych, działania stymulujące twórczą aktywność dzieci, praca kompensacyjno-wyrównawcza indywidualna lub w zespołach.
– Zabawy dowolne według zainteresowań w sali lub na wolnym powietrzu.

Nasi partnerzy
Skip to content