Organizacja pracy
od 25.09.2023
GODZINY | PONIEDZIAŁEK | zajęcia |
7:15 – 12:30 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
12:30 – 15:45 | Daria Przęczek | wychowanie przedszkolne |
GODZINY | WTOREK | |
7:15 – 12:00 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
12:00 – 12:30 | Katarzyna Szybowska | j. angielski |
12:30 – 15:45 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
GODZINY | ŚRODA | zajęcia |
7:15 – 11:00 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
11:00 – 11:30 | Józefa Krzysiak | religia |
11:30 – 12:00 | Daria Przęczek | wychowanie przedszkolne |
12:00 – 12:30 | Katarzyna Szybowska | j. angielski |
12:30 – 15:45 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
GODZINY | CZWARTEK | zajęcia |
7:15 – 12:15 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
12:15 – 15:45 | Daria Przęczek | wychowanie przedszkolne |
GODZINY | PIĄTEK | zajęcia |
7:15 – 9:00 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
9:00 – 9:30 | Józefa Krzysiak | religia |
9:30 – 15:45 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
Ramowy rozkład dnia:
Realizacja podstawy programowej odbywa się w godzinach 8:00 – 13:00
7:15 – 9:35 – schodzenie się dzieci, zabawy dowolne w kącikach i ośrodkach zainteresowań, zabawy o charakterze samorzutnym lub inspirowane przez nauczyciela, rozwijające zdolności oraz zainteresowania, obserwacje, rozmowy indywidualne, działania podejmowane w ramach pracy indywidualnej lub zespołowej, wspierające rozwój dziecka,
- prace i czynności o charakterze porządkowym, samoobsługowym,
- ćwiczenia poranne / zabawa ruchowa / taneczno-muzyczna / integracyjna,
- przygotowanie do posiłku, zabiegi higieniczno-sanitarne,
9:15 – 10:00 – śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowe, higieniczno-sanitarne, przygotowanie do zajęć,
10:00 – 11:00 – zajęcia wychowawczo-edukacyjne, zabawy rozwijające umiejętności i wiedzę oraz kształtujące postawy dzieci i ich rozwój społeczny,
- zadania kształtujące procesy poznawcze, zabawy dydaktyczne w zakresie elementarnej nauki czytania, pisania i liczenia,
- zestawy ćwiczeń rozwijające sprawność fizyczną,
- zajęcia rozwijające inwencję twórczą, sprawność manualną, plastyczną, muzyczną,
11:00 – 11:35 – zabawy dowolna na powietrzu, na placu rekreacyjnym/ w sali w ośrodkach zainteresowań, kącikach tematycznych / spacery po najbliższej okolicy / zabawy badawcze, tematyczne, ruchowe,
- czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczno-sanitarne,
11:35 – 12:00 – obiad / posiłek w sali,
12:00 – 13:00 – zabawy z całą grupą / w zespołach o charakterze ruchowym, dydaktycznym, relaksacyjnym w sali lub na powietrzu,
13:00 – 15:45 – realizacja zadań uzupełniających, dodatkowych, działania stymulujące twórczą aktywność dzieci, praca kompensacyjno-wyrównawcza indywidualna lub w zespołach,
- zabawy dowolne według zainteresowań w sali lub na wolnym powietrzu.