Organizacja pracy
od 02.09.2024
GODZINY | PONIEDZIAŁEK | zajęcia |
7:00 – 8:50 | Renata Orlik-Turała | wychowanie przedszkolne |
8:50 – 9:30 | Maria Dubiel | j. angielski |
9:30 – 11:00 | Renata Orlik-Turała | wychowanie przedszkolne |
11:00 – 16:00 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
GODZINY | WTOREK | |
7:00 – 11:00 | Renata Orlik-Turała | wychowanie przedszkolne |
11:00 – 16:00 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
GODZINY | ŚRODA | zajęcia |
7:00 – 9:00 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
9:00 – 9:30 | Józefa Krzysiak | religia |
9:30 – 13:20 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
13:20 – 16:00 | Renata Orlik-Turała | wychowanie przedszkolne |
GODZINY | CZWARTEK | zajęcia |
7:00 – 13:00 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
13:00 – 16:00 | Renata Orlik-Turała | wychowanie przedszkolne |
GODZINY | PIĄTEK | zajęcia |
7:00 – 9:00 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
9:00 – 9:30 | Józefa Krzysiak | religia |
9:30 – 11:30 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
11:30 – 11:50 | Maria Dubiel | j. angielski |
11:50 – 16:00 | Dorota Przęczek | wychowanie przedszkolne |
Ramowy rozkład dnia:
Realizacja podstawy programowej odbywa się w godzinach 8:00 – 13:00
7:00 – 9:00
Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne w kącikach i ośrodkach zainteresowań, zabawy o charakterze samorzutnym lub inspirowane przez nauczyciela, rozwijające zdolności oraz zainteresowania, obserwacje, rozmowy indywidualne, działania podejmowane w ramach pracy indywidualnej lub zespołowej, wspierające rozwój dziecka.
9:00 – 9:30
Prace i czynności o charakterze porządkowym, samoobsługowym:
– Ćwiczenia poranne/zabawa ruchowa / taneczno-muzyczna / integracyjna
– Zajęcia z religii / j. angielskiego
– Przygotowanie do posiłku, czynności higieniczno-sanitarne.
9:30 – 10:00
Śniadanie, czynności samoobsługowe, porządkowe, higieniczno-sanitarne.
10:00 -11:00
Zajęcia wychowawczo-edukacyjne, zabawy rozwijające umiejętności i wiedzę oraz kształtujące postawy dzieci i ich rozwój społeczny.
– Zadania kształtujące procesy poznawcze ,zabawy dydaktyczne w zakresie elementarnej nauki czytania, pisania i liczenia.
– Zestawy ćwiczeń rozwijające sprawność fizyczną.
– Zajęcia rozwijające inwencje twórczą, sprawność manualną, plastyczną, muzyczną.
11:00 -11:30
Zabawy dowolne na powietrzu, na placu rekreacyjnym / w sali w ośrodkach zainteresowań, kącikach tematycznych / spacery po najbliższej okolicy / zabawy badawcze, tematyczne, ruchowe.
– Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczno-sanitarne.
11:30 -12:00
Obiad
12:00 -13:00
Zabawy z całą grupą / w zespołach o charakterze ruchowym, dydaktycznym, relaksacyjnym w sali lub na powietrzu.
13:00 – 16:00
Realizacja zadań uzupełniających, dodatkowych, działania stymulujące twórczą aktywność dzieci, praca kompensacyjno-wyrównawcza indywidualna lub w zespołach.
– Zabawy dowolne według zainteresowań w sali lub na wolnym powietrzu.