Logo FB

Wycieczka do Brna

06.06.2024 Zobacz wszystkie z kategorii Aktualności

W dniach 3-4 czerwca, my uczniowie klas 4-8, wybraliśmy się na wycieczkę zagraniczną do Brna w Czechach.

Pierwszego dnia zwiedziliśmy centrum Brna. Pani przewodnik bardzo dokładnie, opowiedziała nam o historii oraz kulturze tego regionu. Następnie w hotelu u Tri Volu w miejscowości Bykovice, zjedliśmy obiadokolację, z przyjemnością skorzystaliśmy z możliwości zabawy w basenie, no a wieczorem… rozmowy, rozmowy, rozmowy… pełna integracja.

Drugiego dnia, po śniadaniu wybraliśmy się do Morawskiego Krasu, gdzie zwiedziliśmy ogromny system jaskiń Punkevni oraz największą przepaść w tym regionie – Przepaść Macochy. Płynęliśmy także łódkami podziemnym system rzek i jechaliśmy kolejką górską. CUUUDOWNE WIDOKI!

Przez cały ten czas mieliśmy okazję dowiedzieć się wielu ciekawostek na temat Moraw oraz całego państwa czeskiego. W naszej wyprawie uczestniczyli także uczniowie ze SP z Czasławia oraz SP 1 z Dobczyc, co pozwoliło nam zawiązać nowe przyjaźnie.

Czujemy wielką radość, ponieważ owa wycieczka dostarczyła nam wielu przeżyć i napełniła chęcią poznawania świata! Liczymy na kolejne wyprawy.

Dziękujemy naszej Pani Dyrektor Lucynie Motyce za zorganizowanie fantastycznej wycieczki, Pani Józefie Krzysiak za opiekę podczas niej, a Rodzicom za możliwość wyjazdu.
Autorzy tekstu: Łukasz Matuła, Krystian Rozwadowski, Nadia Kucharska oraz Marcelina Wielgus